آتش

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد یساولی اظهار کرد: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور دسته‌جات عزاداری در طول روز در خیابان‌ها هستیم احتمال وقوع ترافیک نیز وجود خواهد داشت.

وی گفت: از این رو و برای آنکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزو: ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۲۶ دستگاه خودروی عملیاتی و با حضور ۸۰ آتش نشان در ۲۶ نقطه از سطح شهر به صورت دونوبت(صبح و عصر) آماده خدمت رسانی بوده و در آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات اولیه را انجام دهند.

محمد یساولی ادامه داد: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می‌دهند از عزاداران می‌خواهیم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =